El meu bloc

Què hi ha en aquest bloc?

Les coses de cada dia, el que fem a la classe i algunes de les produccions dels nens. Si vols veure més coses vés al bloc de Primer de l'escola Mare Nostrum...

Però també hi trobaràs material audiovisual que em serveix de suport a l'aula o que m'agrada conservar.

Espero que t'agradi i en puguis treure profit...

Bona visita!

17/7/15

Fi de curs

Aquest Primer ha estat intens i agraït...
Us penjo algunes coses que no vaig tenir temps de penjar en el seu moment...

Bon estiu!


Aquí el retrat xulíssim que em va fer el Ferran  (6 anys) mentre jo el dibuixava a ell...

Gràcies Ferran!













Aquí les roses,  de veta  vermella i cinta verda, 
que vam fer amb els nens i nenes 
per Sant Jordi





MONOGRÀFIC

A l'escola aquest any hem fet un treball monogràfic sobre la llum. 
El treball de Primer ha estat lligat a l'experimentació amb taules de llum, les finestres i la Pedrera de Gaudí. Ho em treballat des de les àrees de ciències, plàstica i llengua.

LLUM I COLOR A LES FINESTRES

Continguts:

-       Les finestres i la seva tipología (grans, petites, altes, baixes, amples i estretes…)
-       Les finestres ens permeten veure el món, abocar-nos a la vida i viure amb llum natural.
-       Com és aquesta llum que entra per les finestres (en funció del temps que fa i l’època de l’any)
-       Artistes que les han representat en la seva obra.
-       Materials transparents i translúcids: Cel·lofana, acetats, aironfix, paper vegetal…
-       La llum i el modernisme: Visita a la Pedrera
-       Els vitralls modernistes.









LES NOSTRES FINESTRES





Al darrere de les finestres van escriure textos:   

Per la finestra m'agradaria veure...


Per tancar tot el treball fet...


AQUAREL.LA   És el nom de l’espectacle que hem vist de la compañía   Fes-t’ho com vulguis.

Ha estat un espectacle tranquil i ple de sorpreses que experimentava amb els colors, la llum, les ombres, els sons, la música i les paraules.  En Xavi i la Nona ens han explicat històries que s’entrellaçaven a través de l’aigua en un mateix escenari, el mar.
La Nona feia servir una taula de llum com la nostra i projectava imatges molt màgiques a la pantalla, mentre en Xavi ens explicava històries, recitava poemes o ens convidava a cantar cançons.

Ens ha agradat molt!

http://www.comvulguis.cat/

Resultat d'imatges de fes t'ho com vulguis



Acabo amb la tapa del tercer trimestre: Aquesta primavera hem parlat molt de flors i tancar el curs amb un ram de roselles ha estat la cirereta del pastís!





BON ESTIU!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada