El meu bloc

Què hi ha en aquest bloc?

Les coses de cada dia, el que fem a la classe i algunes de les produccions dels nens. Si vols veure més coses vés al bloc de Primer de l'escola Mare Nostrum...

Però també hi trobaràs material audiovisual que em serveix de suport a l'aula o que m'agrada conservar.

Espero que t'agradi i en puguis treure profit...

Bona visita!

11/11/12

COMENÇAR DE NOU...

Comencem un nou curs escolar ple d'incerteses  i retallades, però com sempre amb ganes de fer coses xules amb els nostres nens i nenes. I que no falti la il·lusió!
Som a novembre, i fins ara no he pogut dedicar una mica de temps al meu bloc per a poder compartir amb vosaltres el meu dia a dia. Ara m'hi poso...

Aquest curs torno a fer Primer, us penjo la porta de la classe dels Dracs....

Després ha arribat la tardor, una mica de cop per cert, i hem fet aquestes fulles inspirant-nos en la feina feta per
l'Elena Nuez, de Bicocacolors...
Hem fet servir retoladors permanents opacs.

També hem recordat el centenari del Naixement de Pere Calders i tota l'escola hem fet una exposició amb el que hem treballat... 
Els de Primer hem llegit el conte: MIRATGE

















EL CONTE ENS HA MOTIVAT A PARLAR DEL QUE ENS AGRADA I NO ENS AGRADA DE NOSALTRES QUAN ENS MIREM AL MIRALL...


2 comentaris:

  1. M'alegra tornar-te a llegir. Heu fet unes activitats fantàstiques. Espero que ara ja no paris de tornar a publicar.
    Un petonet!

    ResponElimina
  2. T'he trobat a faltar!!! Una porta plena de dracs i de màgia!
    I una entrada plena de bones idees.
    Gràcies per compartir! ;O)

    ResponElimina