El meu bloc

Què hi ha en aquest bloc?

Les coses de cada dia, el que fem a la classe i algunes de les produccions dels nens. Si vols veure més coses vés al bloc de Primer de l'escola Mare Nostrum...

Però també hi trobaràs material audiovisual que em serveix de suport a l'aula o que m'agrada conservar.

Espero que t'agradi i en puguis treure profit...

Bona visita!

9/12/11

Cristalls de neu

Per decorar l'escola ara que deixem la tardor enrere i ens arriba l'hivern... Hem fet aquesta proposta plàstica amb botons i retoladors permanents platejat i daurat.

2 comentaris:

  1. T'acabo de descobrir al veure que has entrat al meu blog i veig que em tens enllaçada. Gràcies! Jo també t'enllaço.
    M'encaten aquests treballs que has fet amb els botons i els retoladors. Els cristalls de neu van quedar preciosos i les felicitacions de Nadal també. M'han donat una idea per fer-ho fent flors per la primavera.
    T'aniré seguint. Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lluna! T'he trobat quan buscava propostes plàstiques per treballar modernisme... M'agrada molt el teu bloc, t'aniré veient...Fins aviat!

      Elimina